Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

''ΤΟ ΡΙΓΕ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ ΤΟΥ ΜΟΥΣΤΑΦΑ'' ΤΗΣ ΖΕΝΙΑΣ ΚΑΤΣΟΥΛΗ - ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΝΕΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΞΑΦΝΙΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ.


Ἔγραψα τό μικρό αὐτό πόνημα, θέλοντας νά συμβάλω, στό μέτρο τῶν δυνατοτήτων μου, εἰς τήν διεργασία τῆς Ἐθνικῆς Συλλογικῆς Μνήμης, γιά ἕνα ἔγκλημα κατά τῆς Ἀνθρωπότητος, δηλαδή τήν Γενοκτονία τῶν Ἑλλήνων τοῦ Πόντου, τῆς Θράκης καί τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, τό ὁποῖον ἔχει παραμείνει ἀτιμώρητο, κατά παράβαση τοῦ Διεθνοῦς Δικαίου, καί τοῦ αἰσθήματος τῆς Δικαιοσύνης, πού ὑπάρχει μέσα στήν ψυχή κάθε ἀνθρώπου.
Ὅλες οἱ ἱστορίες πού καταγράφονται εἶναι ἀληθινές, καί τίς ἔχω προσαρμόσει στήν ὅλη μυθοπλασία τοῦ ἔργου.
Εἶμαι ἀπό τά Ἰδρυτικά Μέλη τοῦ Συλλόγου Φίλων τοῦ Ἀρχείου Προσφυγικοῦ Ἑλληνισμοῦ, καί εἶχα τήν εὐκαιρία νά γνωρίσω τήν Ἀλήθεια ἀπό τίς Μαρτυρίες Προσφύγων, καθώς καί τῶν Ἀπογόνων τους.
Θεώρησα καθῆκον μου, σάν Ἄνθρωπος καί σάν Ἑλληνίδα, νά πῶ τήν Ἀλήθεια μέ τήν πραγματική της ἐτυμολογική ἔννοια Α-ΛΗΘΗ, ὥστε νά μήν παραδοθοῦν στήν λήθη, στήν ἀποσιώπηση καί στήν διαστρέβλωση, Ἱστορικά Γεγονότα πού ἀφοροῦν ἕνα τεράστιο κεφάλαιο τῆς Ἱστορίας τοῦ Ἑλληνικοῦ μας Γένους, μέ τελικό σκοπό νά μήν ἐπαναληφθοῦν τέτοια Σφάλματα καί τέτοια Ἐγκλήματα στό μέλλον!
Διετήρησα στήν γραφή μου, τήν Ὀρθογραφία σύμφωνα μέ τούς κανόνες πού ἔμαθα στό Σχολεῖο μου. Μία πράξις ἀντιστάσεως καί ἕνα ὕστατο «χαῖρε» στήν Γλῶσσα μου, τήν ὁποίαν «μοῦ ἔδωσαν Ἑλληνικήν» καί τήν μετέβαλαν εἰς μιξοβαρβαρικήν!



ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ : http://www.hellasbooks.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου