Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 17/7/16 ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ "ΚΥΠΡΟΣ 1974 - Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ" ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΠΕΛΑΣΓΟΣ (ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ)

Κωνσταντίνος Δημητριάδης : Το θεωρώ μια ηθική δικαίωση το γεγονός ότι η εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ επέλεξε ανάμεσα σε τόσα βιβλία και το βιβλίο μου, για να το προσφέρει στους αναγνώστες της, την επόμενη Κυριακή..

Με αυτό το γραπτό μου, θέλω απλά να βάλω κάποια πράγματα στην θέση τους. Να απλώσω μπροστά σε όποιον το διαβάσει, την γνώση και την εμπειρία άλλων πού τα έζησαν αυτά τα γεγονότα και τα κατέγραψαν και εγώ τα συνέλεξα και προσπάθησα να τα διασταυρώσω. Και αναδημοσιεύω αυτούσια διαπιστώσεις πολύ σοβαρών ερευνητών της Τουρκικής Εισβολής το 1974 στην Κύπρο! Σε πολλά σημεία δεν υιοθετώ απόλυτα τις απόψεις πού αναφέρονται σε αυτά τα βιβλία, διότι δεν θεωρώ τον εαυτό μου ειδήμονα, όμως επειδή τα βρίσκω σαν διαπιστώσεις και σε πολλά άλλα πονήματα και έρευνες, θεωρώ ότι έχω υποχρέωση να τα αναφέρω, έτσι ώστε να συμβάλλω με τις μικρές μου δυνάμεις, στο να χυθεί "άπλετο φως" στα γεγονότα πού έλαβαν χώρα στην Ελλάδα και Κύπρο, την μαύρη αυτήν περίοδο. Σε αυτήν την έρευνα χρησιμοποιήθηκαν αποσπάσματα από βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις σε εφημερίδες και περιοδικά, κάνοντας πάντα μνεία της πηγής από όπου προέρχονται, τηρώντας όσο ήταν δυνατόν την απαραίτητη δεοντολογία πού πρέπει να διέπει τους Ιστορικούς Ερευνητές. Επίσης χρησιμοποιούνται φωτογραφίες από διάφορα βιβλία και περιοδικά όπως και από το Διαδίκτυο, όπου κατά βάση δεν αναφέρονται οι δημιουργοί τους ή αν αυτές καλύπτονται από πνευματικά δικαιώματα των δημιουργών τους. Σε κάθε περίπτωση όλο αυτό το υλικό μαζεύτηκε με πολύ κόπο, ταξινομήθηκε με ιδιαίτερη φροντίδα και παρουσιάστηκε με μοναδικό σκοπό να παρουσιάσει όσο το δυνατόν πιο ανάγλυφα τα γεγονότα αυτής της "Μαύρης Εποχής" για την Νεώτερη Ιστορία της Κύπρου και κατά συνέπεια της Ελλάδας. Οφείλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους τους συγγραφείς των ερευνητικών βιβλίων με ιδιαίτερη μνεία στον Σάββα Βλάσση, πού στις σελίδες τους βρήκα πολύ χρήσιμες πληροφορίες, όπως και να ευχαριστήσω τους ανώνυμους Βετεράνους Πολεμιστές του 1974 σε Ελλάδα και Κύπρο οι όποιοι μου εμπιστεύθηκαν πολλές πληροφορίες από τα γεγονότα ανάμεσα τους τον φίλο μου Γιώργο από την Κύπρο (ΟΥΚά του 1974), τον Κώστα Τζαβέλλα και Κώστα Σανταμά, καθώς και τον άλλο φίλο μου Ζήση Μακρόπουλο πού μου έδωσε επίσης σημαντικό υλικό για αυτήν την έρευνά μου.


ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ 
Επίλαρχος Τεθωρακισμένων
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου